dimecres, 1 de juny del 2016

Spearing, Daarken, Paquette, colorless & 4 Goats

Bona tarda, cavallers i la multitud de senyoretes que es passen habitualment per aquí!

Comencem el mes de juny com sempre, és a dir, amb l'hòstia de pressa. El títol de l'entrada d'avui és bastant auto-explicatiu, crec, o sigui que anem per feina. Aquí teniu les cartunfles que li vaig enviar fa poc a Craig J Spearing i que em va retornar en un tres i no res:


El Mimic foil i l'Hedron Archive alterat del mig són Artist Proofs que el bo d'en Craig em va enviar per que sí. Vegem els altres dos playsets:



Els Hedron Alignment me'ls vaig comprar en un rampell de frikisme extrem; els Mimics els necessito per jugar-los a Vintage i Legacy en el deck de moda. Ja sabeu quin és, i sé que us encanta!

Passem a Daarken, que va signar al GP Tokyo, on va anar el Robinho, que em va aconseguir tot això:


Més mandanga colorless pels Eldrazi i, ja que estàvem, els Hangarback Walkers, que tenen un dibuix que m'encanta. Ho veiem tot de prop:




I, casualitats de la vida, l'artista que ha il·lustrat els tokens de Thopter que genera el Hangarback, Adam Paquette, també anava al GP Tokyo, o sigui que hagués estat absurd no enviar-li quatre cosetes, entre elles aquests mitiquíssims tokens de Cabra:





...i els Trading Post que generen els cèlebres tokens, clar. Aquesta és la tercera versió de signatura de l'Adam Paquette; sens dubte és la que m'agrada més, de llarg.

I un cop ventilats els artistes que donen títol a l'entrada d'avui (i les cabres!), passem a tota la tonyina colorless que he anat aconseguint en les darreres setmanes:


Aquesta cosa me la vaig pillar per dos motius: un, per provar algun dia una versió mega-friki de l'Eldrazi, que usa Locus i juga tocinacos enormes, i dos, per que Slawomir Maniak venia a signar al GP Barcelona i no tenia res més mínimament digne per signar.




Aquí se m'han desordenat les fotos, però m'és igual. Això són els Thought-Knot Seer, la millor carta d'Eldrazi, i els quatre tokens que generen els Warping Wail, signats a l'Ovinogeddon del mes passat pel gran Svetlin Velinov. Aquest home cada cop fa la signatura més elegant. I al mig se m'ha quedat un Kozilek signat per Michael Komarck, que vaig enviar via Peralta fa l'hòstia de mesos i per fi m'ha tornat.

I passem a tokens d'aquests raros de Morph i Manifest:



Els de Morph no els faré servir mai, però són de Raymond Swanland ergo s'han de tenir, i els de Manifest tampoc, però... Kim Jong Un!

I acabem amb un parell de playsets de terres; primer els Eye of Ugin, dels quals en tenia dos signats i vaig haver de pagar una morterada pels altres dos, i després, quatre Tomb of Urami que vaig enviar a l'Ovino juntament amb les cartes d'en Velinov, simplement per que els tenia morts de fàstic a una random caixa de sabates:



I ara me'n recordo que se m'ha quedat penjat aquest playset de Resets tan guapo:


I ara sí, per avui ja estem! La setmana que ve crec que toca el primer Pimp my History de Vintage, però porto (i portaré) uns dies monstruosament liat, o sigui que si ho voleu saber segur, us passeu per aquí dimecres que ve i ho esbrineu vosaltres mateixos. Jo, de moment, me'n vaig a fer el goblin al Primavera Sound.

Apa, que el colorless us acompanyi i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada