dimecres, 15 de febrer del 2017

Pimp my Deck: White Eldrazi (Vintage)

Bona tarda, apreciats i apreciades!

Aquesta setmana, gràcies a les novetats que m'han arribat darrerament, per fi us puc ensenyar la baralla que estic jugant darrerament a Vintage! Aquí teniu la versió de White Eldrazi amb la que vaig fer Top 8 a la final de la Lliga Catalana de 2016. El Josan Badia, best Eldrazi player in the world, va fer Top 4 amb una versió lleugerament diferent, però com no tinc algunes de les cartes que va fer servir ell, us penjo la meva que està fully signed. Aquí la tenim:

 
 

Al final això no és més que una White Trash de tota la vida que pega més fort, però ja que no es pot jugar combo, doncs anem a repartir llenya incolora. Vegem el deck en detall:



Aquests Plains cutre-alterats per Jesper Myrfors em tenen enamorat, ho admeto.



Aquí tenim totes les humanes, monges, Thalias del pelazo i tot el poder feminista!


I aquí els tronxos incolors. Satisfacció garantida per fans del rombito.


I no pot faltar en tot bon deck de Vintage (bé, excepte Dredge) una mica de power de Beta, no?


I aquí està el side amorós:


I amb això ja ho tenim per avui! La propera setmana us penjo les terres bàsiques de la col·lecció. I poca broma, que hi ha coses la mar de guapes, modèstia a part. Entre tant, que les vostres partides comencin de Thalia torn 1, Seer torn 2, Smasher torn 3 i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada