dimecres, 8 de febrer del 2017

Per fi... novetats!

Bona tarda, apreciats pimpers!

Avui, per fi, tinc suficients coses noves per fer una entrada de novetats! Aquí les teniu:


Amb aquestes Thalias-del-pelazo ja us asseguro que es juga White Eldrazi la mar de gustosament!


Això i l'Amnesia aniran fantàstics per jugar Old School, no?




Amb aquests Stasis vaig jugar l'Ayudar Jugando de desembre. Llàstima que no tingui pasta per pillar els altres dos (i em faci cosa anar molestant a la gran Fay Jones)!


I per cert, amb els Stasis em vaig endur de premi aquests Whispers of the Muse tan macos, signats pel pobre Quinton Hoover.



Això ho vaig fer servir a finals d'any passat per jugar una Burning Reanimator amb la que em vaig estampar horriblement. El deck és la mar de divertit, això sí.


I aquí tenim l'horda zombie amb la que aniré als tornejos als que jugui Dredge, jubilant als tokens xinesos de JingHe. És que aquests són foil!



He parlat de Dredge abans?


...i de Reanimator?


Aquests eren els darrers Eldrazi "bons" que em quedaven per signar. Tot i que a mi no m'acaben de convencer, la veritat.



És terrible que encara no tingui un playset de Jester's Caps signats per Sant Dan Frazier, ho sé.


I aquests Eldrazi Temple són les darreres cartes que em faltaven per tenir, per fi, tota la Eldrazi (tant la de Vintage com la de Legacy) signada. Això vol dir que ja tenim dos Pimp my Decks disponibles per les properes setmanes!


Tenia 10 Plains foil signed d'Unhinged i vaig aconseguir l'onzé. Ja veus.


Això són sis Artist Proofs que li vem pillar al Carl Critchlow fa la pila d'anys, quan li vem comprar uns quants original arts per que ens signés cartes, però fins ara no els havia rebut en mà. Aquí els teniu.


I acabem l'entrada d'aquesta setmana amb aquesta Artist Proof de la Pixie Queen, signada també per Quinton Hoover, DEP.

I amb això ja estem per avui! La propera setmana, aprofitant això de les Thalias i els Eldrazi Temples, us delectaré amb un barallonac de Vintage que no crec ni que calgui que us digui quin serà. Entre tant, que les cartes signades us surtin per les orelles i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada