dimecres, 15 de març del 2017

Pimp my History: Intuitive (Vintage, 2008)

Bones i pimperes tardes, apreciades i apreciats!

Avui torna a tocar deck de Vintage de l'antigor! Aquí teniu la versió fully signed de la Intuitive amb la que en Fermín García va fer Top 8 a la Lliga de Vintage de setembre de 2008, disputada al mític local aquell de Badalona on jo em fotia cego de cazallas cada cop que perdia una ronda (cosa que, a més, passava molt sovint). Vegem-la!



Massa Drains pel meu gust (un número estrictament superior a zero Drains ja són massa pel meu gust), però tot i això el deck no és lleig del tot. Vegem-lo en detall:







És una pena que Randy Gallegos tingui tan poques cartes jugables, per que la seva signatura és de les més maques que hi ha. Ídem per Ben Thompson, amb aquesta caligrafia tan elegant.



Quan vaig inaugurar el blog fa set anys, no m'imaginava que un dels Lava Darts que vaig ensenyar a la primera entrada anés a aparéixer mai a un deck. I mira'l ara. D'altra banda, el Recoup me'l vaig comprar fa mesos expressament per l'entrada d'avui. I l'Empty the Warrens i els tokens ja els coneixeu d'entrades anteriors.



Uns quants cartrons restringits, un Tendrils que mai no fa nosa, i aquí teniu el sideboard:


I amb això ja estarem per avui! Ara les novetats: Com que ja no em queda res per ensenyar de la col·lecció, a partir d'avui, Super Secret Tech passa a tenir periodicitat quinzenal, excepte les setmanes en les que tingui novetats. I com la setmana que ve no serà el cas, ens veiem en dues setmanes amb un deck de Legacy la mar de curiós. Fins llavors, que els vostres AKs us robin quatre cartes i keep it pimp!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada