dimecres, 29 de març del 2017

Pimp my History: U/R Painters (Legacy, 2011)

Salut, camarades del pimp!

Avui encetem la nova etapa bisetmanal (o el contrari, que no sé si bisetmanal vol dir dos cops per setmana o un cop cada dos setmanes) de Super Secret Tech amb un deck de Legacy la mar de maco! (Quina sorpresa, no?) Amb tots vosaltres, la versió de la U/R Painters amb la que en Toni Anaya va fer Top 4 a la Lliga Catalana de Legacy d'abril de 2011!

 
 

Doncs sí, la mar de maco el deck aquest, U/R és una combinació de colors bastant resultona. Vegem-lo en detall:




Que m'encanten les meves Volcanic de Beta ho puc dir o queda malament?




És curiós, la casualitat ha volgut que les Intuition sortissin en dues entrades consecutives. Serà un senyal per que les torni a jugar en algun lloc. O no, jo què hòsties sé.



Fins al dia d'avui, he estat incapaç de localitzar a Mike Dringenberg per que em signi els Painters. He de dir que he vist alguna carta signada per aquest home i té una signatura que és una mica bunyol, però no és excusa. M'he arribat a plantejar comprar els Painters de Kaladesh, però és que em semblen molt horteres. O m'ho semblaven fins al dia d'avui (per la posteritat: avui s'han filtrat les Inventions, o com es diguin, que sortiran a Amonkhet. M'he intentat arrencar els ulls amb un clip i una cullereta de cafè, però ni així aconseguiria oblidat l'horror absolut que he vist).


I aquí tenim el sideboard, que compleix amb el Lema de Roger: En cas de dubte, Show and Tell a Emrakul i a córrer.

I amb això liquidem l'entrada d'avui! En un parell de setmanes, algun deck de Vintage de l'antigor, Ni idea de quin; ho tinc planificat, però m'hauria d'aixecar a mirar els papers i em fa mandra. Entre tant, que les vostres Volcanics us emocionin quan les veieu i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada