dimecres, 26 d’abril del 2017

Pimp my History: The Epic Storm (Legacy, 2010)

Bona tarda, pimpaires meus!

Avui toca un deck de combo (sí, ja, què estrany)! Aquí teniu la The Epic Storm que va fer servir el gran Iñaki Puigdollers per fer Top 8 a la Lliga Catalana de Legacy de setembre de 2010, fully signed menys una carta de side:


Ara és quan dic que el deck és la mar de maco, cosa que d'altra banda és totalment certa. Vegem-lo per parts:
 








I aquí està el sideboard, amb el Deathmark que no hi ha hagut p*ta manera que m'arribés signat a temps i que, per tant, m'he hagut de recomprar:
 

...i m'acabo d'adonar que també falta per signar el Shattering Spree, com sempre. En fi, què hi farem, això sí que dubto que ho arribi a tenir mai.

I per aquesta setmana ja estem, no us foto gaire la tabarra per que estic escoltant el Barça-Osasuna mentre escric això i no estic per gaire literatura. Això sí, no puc evitar congratular-me públicament pel ban del passat dilluns. Fins mai, Sensei's Divining Top!

I res, en dues setmanes tindrem Pimp my History de Vintage, amb un deck que no sembla de Vintage però que tot i això és maquíssim. Fins llavors, que els vostres Silences pillin a l'oponent sense counters i keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada