dimecres, 5 de juliol del 2017

Pimp my History: Armageddon Stacks (Legacy, 2009)

Bona tarda, illuminati del pimp!


Avui toca un deck la mar de maco! Amb tots vosaltres, l'Armageddon Stacks amb la que vaig fer Top 8 a la Lliga Catalana de Legacy de juliol de 2009, al mític local aquell de Badalona on tan bé ens ho vem passar:


 
 
 
Anem per feina a veure'l en detall:


 
 
 
Ja, les Mishra's d'Antiquities i tal i pasqual. Doncs a mi aquestes, amb l'alteració patatera aquesta, m'agraden.


 
Els tokens de Morph no existien a l'època, però ara sí. A més la foto em quedava molt curta si no els posava. I la signatura de Raymond Swanland és massa maca com per no posar-la a la mínima ocasió.


 
 
Noti's l'alteració (espantosa) del primer Crucible!


 
Trinis signades només en tinc una. I no sembla que n'hagi de tenir més (ni jo ni ningú) en un futur.


 
I després dels artefactes old-framed (mira que és guapa la Smokestack, i mira que és chuchurría la signatura aquesta de Scott Kirschner. Tot i que sembla que ara ja signa més gran. A bones hores), passem al sideboard:




Una baralla per fer amics a carretades, com veieu. En fi, per avui ja estem, que estic amb mil problemes amb el puto PC i no em vull enrotllar més. Segurament per la propera entrada, en un parell de setmanes, ja tindré suficient material nou per una entrada de novetats. I si no, seguirem penjant decks macos de l'antigor i ja està.


Apa, que la vostra mà inicial tingui sempre una Ancient Tomb i un parell de Chalices i keep it pimp!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada