dimecres, 21 de juny del 2017

Pimp my History: SuperGro (Vintage, 2007)

Bon dia, simpatitzants del cartró signat!

Avui aprofito que estic avorrit com un ostra en Solitary Confinement a casa (la puta edat, que no perdona) per fer l'entrada abans d'hora. Aquí teniu, fully signed per suposat, una baralla de quan Vintage era Vintage, i no l'engendre infecte d'avui en dia. Amb tots vosaltres, la SuperGro amb la que el Rubén González va guanyar la Lliga Catalana de Badalona d'octubre de 2007!

 
 

Quatre Brainstorms, quatre Gushes, quatre Merchants i que n'aprenguin, sí senyor. A risc de repetir-me, comentaré que aquest deck em sembla la mar de maco. Ja no es veuen baralles així avui en dia! Vegem-la en detall, com sempre:





Aquests Gushes alterats els vaig pillar a Annecy fa una pila d'anys i els trobo tremendos. No caldrà dir que no els he jugat ni una vegada!


I respecte als Merchants, confesso que m'agraden molt més els de Homelands signats per la gran Liz Danforth, però mira, aquests són els foil i per tant són els que han de sortir a la foto. Si fos per una Spiral Tide de Legacy penjaria els altres, sens dubte. En realitat ja ho vaig fer fa una pila d'anys, això. Si és que ja està tot inventat!




I després de delectar-nos amb aquestes Dríades tan maques, signades per Don Hazeltine (que no es veu cada dia, tampoc), passem al sideboard:


I ja tenim l'entrada d'avui ventilada! En un parell de setmanes tornem a tenir un Pimp my History de Legacy, aquest cop d'una baralla que vaig jugar jo i vaig fer Top 8 (tenint en compte que era encara molt més dolent del que sóc ara, la baralla devia ser la hòstia de bona!).

Entre tant, que les vostres mans inicials no tinguin més d'un Gush (que si no us caurà un DQ súper fresc) i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada