dimecres, 15 de novembre del 2017

Pimp my Deck: Eldrazi Post

Molt bona tarda, amics i simpatitzants del pimp!
 
Avui és un dia esplèndid! En efecte, els del 155 no han detingut ningú més, ni han agredit ningú més, ni han tornat a amenaçar amb matar-nos a tots, i a més a més, estic de vacances! I quina millor manera de celebrar les vacances que penjant al vostre blog favorit un deck de tocinos brutals, no? Amb aquesta Eldrazi Post, o Turbo Eldrazi, o com li vulgueu dir, el Javi David va fer Top 16 a la LCL de fa un parell de mesos. Jo la vaig provar a octubre i la veritat és que em vaig estampar una mica (3-3, començant amb un 0-3 fresquíssim), però és que jo sóc molt dolent. Està bastant signada, li falten un parell de tocinos i dues Trinis, però les cartes signades compensen sobradament les que no ho estan. Prou xàxara i aquí teniu el deck:
 
 
 
 
Real men play colorless! Aquí teniu el detall del barallonac aquest:

 
 
 
Passem als bitxarracos. Aquí teniu els dos Ulamog no signats, a veure quin dia m'hi poso i busco al Michael Komarck:

 
 
Sí, els Smasher estan signats un de cada color. I el quart que tinc és en silver.

 
Crec que no vaig arribar a jugar ni un sol Ugin en totes les partides que vaig jugar amb el deck. Suposo que, si te'l robes, tens el manà, el jugues i entra, deu ser la hòstia.


Això són les joies de la corona del deck, els Grim Monolith i les Thran Dynamo foil signed. Per algun motiu ignot, les Thran Dynamo sempre m'han agradat molt, o sigui que trobar un deck que les jugava ha estat una alegria. I sí, el torn després de baixar una Dynamo acostuma a ser un puto festival.

 
I passem al sideboard:

 
I als tokens que es poden generar amb cartes del side:

 
Tot plegat molt maco i tal. I res, en dues setmanes us penjo alguna frikada més, ja veurem quina. Entre tant, vigileu amb els piolins i amb les seves mares, que la vostra má inicial sempre tingui la Tomb i el Chalice, i keep it pimp!
 

1 comentari:

  1. Best Kitchen Renovation contractors in GTA, Asasa Kitchens caters from New Kitchen Intallation, Custom Design Kitchens, Kitchen Remodel and kitchen tiles for more detail

    ResponElimina