dimecres, 9 de desembre del 2015

Pimp my Deck: 5 Color Stacks

Molt bona tarda, pimpollos meus!

Avui tornem a presentar un deck de Vintage la mar de maco! Amb vosaltres, la Five Color Stacks amb la qual el gran David Yépez va fer Top 16 a la LCV del passat juliol, celebrada al fantàstic bar Sans (on, per cert, diumenge que vé es jugarà la final de la lliga de Legacy). Som-hi amb el deck, que a més està fully signed!

 
 

Jo el trobo la mar d'estètic aquest deck, la veritat. Vegem-lo en trossos més petits:


La veritat és que el dibuix de la City of Brass de Mark Tedin li dona mil patades al de la Manà Confluence aquesta (i la signatura encara més), però què hi farem, els temps canvien i cal adaptar-se!




A part dels tokens de Wurm oficials, també tinc la sort de tenir aquests dos sketches dibuixats pel grandíssim Raymond Swanland (un dels meus artistes actuals favorits).


Aquests Welders són de les primeríssimes cartes que vaig tenir foil signed, allà per 2005 o 2006.


...i aquí teniu una mica de jardinet de qualitat!


Per desgràcia, ni Glen Angus ni Doug Chaffee són ja entre nosaltres, o sigui que tenir les Spheres i els Tangles signats és una sort enorme.


Amb les Smokestacks he tingut un problema: el dibuix antic m'agrada moltíssim i el nou també, però tant la signatura del Scott Kirschner com la del Daniel Ljunggren són una castanya. O sigui, que al final m'he decidit per seguir la regla i penjar la foto amb la carta foil.


I aquí teniu el sideboard, amb quatre Chalices ja que el deck és anterior a la restricció. Què de pressa s'acostuma un a les bones coses, eh?

I per avui això és tot! La setmana que vé us ensenyaré unes quantes novetats que m'han arribat darrerament; no és que siguin per tirar coets, però sempre és millor que no ensenyar res!

Fins llavors, porteu-vos malament i keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada