dimecres, 2 de desembre del 2015

My Collection: Green 1

Molt bona tarda, gent del pimp!

Avui comencem amb les cartes verdes de la meva col·lecció! Suposo que estareu d'acord amb mi en que, en general, el verd és el color amb menys tonyinota (amb honrosíssimes excepcions), o sigui que aquestes entrades seran una mica menys espectaculars del que a mi m'agradaria. Però és el que hi ha, o sigui que som-hi!


April Lee, il·lustradora d'exactament tres cartes: Intuition, Lotus Petal i Aluren. No estan malament les cartes que li van tocar, no.




Estaria bé tenir els dos Berserk de Beta que em falten. I un Ferrari, posats a demanar.










Doncs sí, estan signats en colors diferents.



Doncs sí, estan signats de maneres diferents. El cas és que jo no tingui playsets coherents. Què hi farem.





Amb aquests ESGs m'ho he passat en gran, i espero seguir fent-ho. Llàstima que la signatura de la Julie Baroh sigui com és.





Tampoc em faria res tenir els tres Eureka que em falten (signats, per suposat), i jugar marcianades extremes a Legacy. Eureka-Tell, per exemple!






Aquest "Legame Rapido" el vaig guanyar fa un any a Mungia, quan la meva estampANT va ser el deck més pimp del torneig. Menys és res. No ens ho vem passar bé aquell cap de setmana a Mungia, no, què va.





I amb aquesta Gaea's Blessing de la Rebecca Guay donem per finiquitada l'entrada d'avui. La setmana que vé un deck de Vintage amb Workshops i moltes coloraines. Ara me'n vaig a veure el Barça-Vilanovense, poca broma.

Fins dimecres que vé, doncs. Keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada