dimecres, 30 de desembre del 2015

Pimp my Deck: BUG CounterTop

Bona tarda i bon Nadal, amics i amigues!

Avui tanquem l'any amb un deck de Legacy bastant peculiar! Aquí teniu la BUG CounterTop amb la qual l'Òscar Mesegué va fer Top 8 a la lliga de juliol a inGenio. Un matxembrat bastant curiós, com veureu:


 
 

I ara vegem-lo en detall. Com veureu està fully signed:


Duals de Beta. Signades. Com m'agraden.




De tant en tant s'han de treure els Tarmos foil signed a que els toqui una mica l'aire, que si no es panseixen, tota la vida avorrits a la carpeta!





Brainstorms, Ponders, FoWs, Dazes, Trompos i Counterbalances. Tot molt maco. I ara veiem el sideboard:


I no tinc gaire cosa més a afegir! Si us agrada aquest estil de deck (que he de reconèixer que no és el meu cas), doncs us haurà agradat l'entrada, i si no, al menys heu vist cartrons shiny i signats, jo què sé.

I amb això donem per tancat el 2015! La setmana que vé començarà el sisè any de Super Secret Tech amb unes quantes cartes verdes més de la meva col·lecció. Si jo no fos el puto desgraciat que sóc, ja tindria prou material per una entrada de novetats bastant maca, però per desgràcia sóc el puto desgraciat que sóc, o sigui que no podrà ser.

Apa, bona sortida/entrada d'any i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada