dimarts, 4 de gener del 2011

Ooh... shiny!

Moooooooolt bona nit,

Aprofito que comencem any nou, amb les resolucions de cap d'any i aquestes mandangues, per intentar superar la meva gosseria habitual i obrir Super Secret Tech, un blog per anar mostrant i guardant les cartes pimp que vagi aconseguint al llarg d'aquest any i en endavant. De tant en tant, sobre tot després dels tornejos, penjaré la baralla sencera que hagi jugat, juntament amb reports dels tornejos en qüestió. O sigui, que ja us podeu anar preparant per riure una estona, que ja ens coneixem tots. Com va dir aquell, "yo pongo muy en duda el skill de Riera". Sí, jo també.

Per anar obrir boca penjaré un parell de fotos de cosetes guapes que ja fa temps que tinc. Per exemple, un Power 9 de Beta amb 7 de les 9 cartes signades pels dibuixants:




Si algú té l'adreça del senyor Christopher Rush i/o la senyora Amy Weber, i coneix alguna manera de portar-los cap a Barcelona, que m'ho digui!
Una altra minúcia: el retrat d'un servidor de vostès, amb la gorra del Jester's Cap, que em va fer el gran Dan Frazier, al qual li estaré eternament agraït:



Per cert, el tapet també és d'ell, noti's la dedicatòria al racó inferior dret de la foto del Power 9.
I ara ja podem tornar al món real, el dels cartrons normalets i corrents. Això em va arribar ahir per la tarda, a veure si li trobem alguna sinèrgia en algun deck amb Kiln Fiends i/o Quirion Dryads similar a la Burning Dryad que jugava el Pablo Ambrojo:




(A aquestes alçades ja haureu deduït per què aquest blog es diu "Super Secret Tech", i no "Pimp & Subòptim" o "Les aventures d'un friki i els seus cartrons brillants de colors")

I per ara res més. Avui mateix m'han arribat un parell de cartunfles més, però ja no hi ha prou llum per fer la foto amb il·luminació natural, que és com queden millors en la meva opinió, o sigui que demà serà un altre dia. Ara a veure si m'aclareixo amb els formats i sóc capaç de guardar això sense carregar-me res. Això de la tecnologia, el 2.0 i el segle XXI en general està clarament sobrevalorat.
Salut i pimpamenta! (<----- ojo que aquest neologisme que m'acabo d'empescar m'encanta)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada