dimecres, 5 de gener del 2011

Wrath of Walker & Tonyina en barra

Doncs aquí està el que em va arribar ahir per la tarda, una Wrath of God Foil de7a edició signada per l'elusiu Kev Walker. Algun dia trobarem a aquest home i li farem signar fins el document d'identitat.







I avui, després d'uns mesos de paciència, m'han arribat per fi les cartes que tenia a Estats Units per ser signades per, ojo, Kev Brockschmidt, Dan Frazier, Douglas Shuler i Dameon Willich. Amb la tonyina que m'acaba d'arribar i que passo a mostrar-vos, he aconseguit avançar la meva col·lecció de Beta fins a les 232 cartes (sobre 302 totals), de les que 198 estàn signades. No està malament, però encara hi ha molta feina, i molt difícil, per fer.



Aquí teniu tot el que m'ha arribat:



Kev Brockschmidt:






Dan Frazier (només em quedava això de Beta, ja que a la mítica jornada de Saragossa vaig aconseguir la resta que m'interessava):






Ojo al playset d'Invigorates, que per jugar Stompy seran la crema.


Duals i Plains de Jesper Myrfors:



Amb aquestes ja tinc 2 Tropicals, 2 Bayous, les 3 Scrublands (me'n falta una per tenir les 40 duals de Beta) i 2 Tundras signades. Anem avançant.


Douglas Schuler:







Dameon Willich:






I ja està. Properament enviaré més cartes d'Anson Maddocks i Jesper Myrfors.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada