dimecres, 26 de gener del 2011

Report: Legacy del Nucli, 22/1/2011, 3-1-2 amb Spring Tide



Amb l'arribada dels Turnabouts, que eren les úniques cartes que em faltaven, ja podia començar a jugar Spring Tide (ja sabeu com va: Real Men Play Combo). Dissabte passat, com pràcticament cada dissabte, hi havia torneig al Nucli, així que m'hi vaig presentar portant aquesta versió:











Sideboard:




A nivell de pijsime, està clar que al deck li queda molt espai de millora. Hi ha unes quantes cartes que podrien ser foil i no ho són. De totes formes estic en ple procés de corregir aquestes imperfeccions. Les terres haurien de ser Island Foil d'Unhinged, però no en tinc tantes, o sigui que les de Beta Signed serviran, que també són maques.


Parlant del torneig, vem tornar a omplir el nucli i va anar així:


Ronda 1, Enric Sastre amb NO Bant. Un cavaller al qual no havia vist mai, i que resulta que jugava el meu pitjor pairing. A la primera trigo en trobar les peces del combo, i per quan ho tinc tot en mà ja m'ha cascat CB i Top, poc després juga el Natural Order a truja i m'estampa. A la segona baixa CB i Top ràpid, jo arribo a tenir el Wipe Away, 2 Pact of Negation i totes les peces, però no arribo a veure la 4a terra que necessito per combar i m'acaba guanyant a hòsties de Rhox War Monk. 0-2, 0-1, 0 punts.


Ronda 2, Kevin Sastre amb B/R/G Lotus Cobra deck. Resulta que és el fill del meu rival anterior, els he sentit comentar que ha jugat la primera ronda contra ANT i que no tenia res per combatre combo, o sigui que vaig més o menys confiar. A la primera es baixa la Cobra, i juga un Burning Wish, que jo, amb FoW en mà, deixo entrar. Es va a buscar un Raven's Crime, i amb el motor del Life from the Loam es va carregant la mà de terres per retracejar el Crime fins que em deixa sense mà i concedeixo (la cara de tonto que se'm queda és per emmarcar, per cert). A la segona es queda clavat en dues terres si no recordo malament, juga un Confidant i al següent torn fa un Burning Wish que aquest cop sí que li tallo. Un torn després fa un altre Burning que entra, es va a buscar el Crime, em dóna torn i el combo immediatament. I a la tercera, després de fer mulligan tots dos, es queda mà d'una terra i no li vé cap terra més. Pocs torns després, quan ja tinc tot el xiringuito en mà, es ratlla i em concedeix. 2-1, 1-1, 3 punts.


Ronda 3, Adrià Martín, Dredge. Comença ell amb un mulligan, juga un Cephalid Coliseum i dona torn. Jo vaig jugant els meus cantrips, i ell, en els torns successius, va donant torn sense jugar res fins que es descarta un dragador. Llavors em llenço i combo. A la segona hi ha una mica més de joc, però a la que puc llençar un Time Spiral de torn 3 la cosa s'acaba. 2-0, 2-1, 6 punts.


Ronda 4, Sergi Juan de la Cruz, Spiral Tide. Jo sé què juga ell, ell no sap què jugo jo. A la primera partida crec que l'agafo per sorpresa i combo. A la segona no puc evitar que em combi de manà infinit i storm infinit via High Tides + Palinchron, i decidim que passem de jugar la tercera, que millor fer un ID i veure si per la tarda, guanyant les dues rondes, algun dels dos (o tots dos) entrem. ID, 0-0, 2-1-1, 7 punts.


Hora de dinar, me'n vaig a dinar a un random restaurant de sota casa que carden uns entrecots volta i volta tremendos. El rego amb abundosa Coca-Cola devant la sorpresa del cambrer, que em coneix (se m'havia oblidat comentar que portava una ressaca catedralícia, i jugar combo no ajudava a rebaixar-la precissament). Postres, talladet i tornem-hi:


Ronda 5, Carlos Olmos, U/G/W VialStill amb 4 Canonistes de base. Com va dir aquell savi, "No hase falta que tu dises nada más". 0-2, 2-1-2, 7 punts.


Ronda 6, Christian Bravo amb Stompy. A la primera no tinc temps de trobar el Time Spiral abans de ser estampillat contra el sostre, i això que ell només va jugar una terra: un Pendelhaven, cosa que em va salvar dels 4 (sí sí, 4) Invigorates que tenia en mà. A la segona em surt la mà de Déu i combo de torn 3 sense oposició, i a la tercera ell fa mulligan i arriba a deixar-me a 10 vides, però no és suficient, el meu deck es porta perfectament i el combo sense problemes (he de llençar uns quants Time Spirals i mínim 2 Meditates per que no trobo les win condition, però al final, per pura insistència, acaben venint). 2-1, 3-1-2, 10 punts i s'ha acabat.


El deck és MOLT divertit. Ara mateix no li faria cap canvi, excepte substituïr les cartes xungues per la seva versió en foil. Només falta acostumar-se a jugar-lo, i sobre tot, recordar que el deck porta FoWs, que vaig deixar entrar un parell de cosetes per inèrcia, tenint la FoW a la mà i sense recordar que els spells de l'oponent es poden contrarrestar.


Apa, ja està. Ara la propera parada és el primer torneig de la LCV7. No cal dir que tinc un mono de Vintage e-xa-ge-rat. A veure què tal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada