dimarts, 7 de juny del 2011

New Phyrexia, Beta, Foil, Signed i més tonyina

Des de la darrera actualització del blog cutre aquest, hi ha hagut tres tornejos: Dos de la Lliga Catalana de Legacy, en els quals vaig fer 3-4 amb Burn a inGenio i un híper-humiliant 2-5 amb Forgemaster MUD a Martorell (nunca mais, de debò), i un de la Lliga Catalana de Vintage a Badalona, en el que vaig repetir Top 8 amb Null Rod MUD; igual que el mes passat, vaig acabar 4-1-1 el suís i vaig perdre al Top 8 per un 0-2 fresc fresc. No he fet fotos de les baralles; la MUD de Vintage i la Burn són essencialment les mateixes de tornejos anteriors, i la Forgemaster MUD no la vull tornar a veure a la meva vida.

Aquí tenim les novetats que m'han anat arribant aquests dies. Per començar, noves incorporacions de New Phyrexia: 4 Mental Misstep Foil i 4 Blighted Agent Foil.


Respecte a Beta, aquí estan les dues cartes il·lustrades per Andi Rusu, un d'aquests artistes old-timers al qual o adores o detestes (a mi m'encanta). En breu tornaran a creuar l'Atlàntic, espero. I he aconseguit un Disenchant de Beta signed, que és la 209a carta signada de la col·lecció.




En l'apartat foil, he aconseguit un Mindslaver foil signed altered (cutrement), una Krosan Grip foil signed i he complertat el playset d'Emrakuls foil signed per Mark Tedin. Els 3 Emrakuls signats en negre i els Missteps d'abans són cortesia del Filippo Lietti, que quan puja a Barcelona m'obliga a rascar-me la butxaca a base de bé.



I aquí està la joia de la setmana: Ni més ni menys que un playset de Duress foil signed per Lawrence Snelly. Sí, a dues mans.




Properes mogudes: Dissabte que vé, un altre torneig de la LCV a Vilanova del Camí, a veure si faig el tercer Top seguit (insertar riure aquí). Espero, però, que abans d'això m'arribin uns cartrons extraordinaris. A veure si és veritat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada