dimarts, 11 d’octubre del 2011

Més cartrons signats

Aquí estan algunes de les cosetes que han anat entrant aquests dies. Per començar, un playset d'AKs foil signed, que ja sé que no es juguen però m'és igual:


A continuació, un playsetde Dark Rituals foil signed "normals" per acompanyar al playset que tenia amb una sola mega-signatura repartida entre les quatre cartes. Que per què m'he comprat un altre playset si ja en tenia un? Doncs per que tenir-ne dos mola el doble :)


El tercer Berserk foil signed, per quan torni a posar en marxa la Infect Stompy:



Tres Daze foil signed, per algun motiu tinc dotzenes de trios de cartes signades i em falta la quarta, coses que passen:



Un parell de Show and Tell signats pel Jeff Laubenstein. Els vaig veure fa mesos per eBay, se'm van escapar i l'altre dia el seu propietari, un altre pimp de per Barcelona, me'ls va acabar venent (i ara ell en té quatre més):



I el segon Jace TMS foil, per fer companyia al primer:



...i ja ho tenim tot. Com sempre, estic esperant més coses, només cal que els amics de Correus es portin com cal i en uns dies penjaré una joia.


Salut!

4 comentaris:

  1. Ufff com molen els dark ritual, encara que em quedo amb els de la signatura gran, estic segur que el meu germà donaria un braç per aquest playset!

    ResponElimina
  2. Un brazo sólo???? Buffff, vaya lujos... todo impresionante.

    ResponElimina
  3. A mi els de la signatura gran m'agraden molt, però a l'hora de jugar prefereixo veure la carta amb la signatura sencera. Vaja, que per ensenyar-los junts molen més els de la mega-signatura única, però per jugar-los prefereixo els de les signatures individuals :) Al menys fins que no deixin jugar amb 8 Rituals xD

    ResponElimina
  4. Si en una mateix partida tires els 4 rituals amb la firma gran fas un ultimum i et transformes en superguerrer Jace o algo no? xD

    ResponElimina