dissabte, 15 d’octubre del 2011

Ovinogeddon i novetats de Beta (una molt tremenda)

Comencem la tongada d'avui amb el playset complert de Hurkyl's Recall d'Antiquities signats. Val a dir que la signatura de la NéNé Thomas és francament lletja, però què hi farem.

I després d'uns dies d'incertesa, que agraeixo profundament als amics de Correus i a les seves mares, m'han arribat les cartes que que li vaig passar a l'Albert Vila per l'Ovinogeddon de Milà. Comencem pel segon Pithing Needle foil signed:



A continuació, les cartes que l'amic Franz Vohwinkel va signar en negre sobre fons negre, les hi vem tornar a enviar i les ha signat en platejat:


I aquí estan les cosetes que va signar el gran Rob Alexander:


A part de les Artifact Lands i les Consultations, em va signar la Web que em faltava per tenir les seves set cartes de Beta signades. Vegem-les:


A més de Rob Alexander, a Milà va signar també Dany Orizio. Aquí estan les seves 16 cartetes:




Liquidat el tema de l'Ovinogeddon (agraint infinitament a l'Albert Vila la seva col·laboració), passem a unes quantes novetats de Beta que he aconseguit darrerament. Comencem amb 6 de les cartes il·lustrades per Christopher Rush. No estan NM, però de moment ja les tenim, i ja les upgradejarem quan poguem:




Llàstima que no estigui el Black Lotus. Algun dia.

I, a part de les sis del Chris Rush i la Web del Rob Alexander, m'han arribat tres cartetes més. D'una d'elles n'estic especialment content, a veure si sabeu de quina és:


En efecte, del Conservator :D Conyes a part, amb aquest Time Walk mintíssim ja tinc 8 de les peces del Power 9 de Beta signades:


Falta el Black Lotus. Com acabo de comentar, algun dia.



Això és tot per avui. Ara toca esperar els GPs de Milà i Amsterdam, a veure què cau. Salut i pimp!

1 comentari:

  1. A mi em sembla espectacular la firma de la Néné del Hurkyl's Recall de dalt a la dreta, molt plàstica.
    La de l'Amy al Walk te el seu rollo també.
    Felicitats!

    ResponElimina