diumenge, 2 d’octubre del 2011

Pimp my deck: Legacy MUD

Seguint amb la línia del darrer post, aquí està la Forgemaster MUD que vaig jugar dimecres passat a inGenio, fent 3-1 i top 4 en un torneget de 13 persones. Val a dir que el meu 3r oponent jugava un deck de Standard, i el de la 4a ronda va marxar abans de jugar sense dropejar, però mira, també vaig perdre la 2a contra Merfolks per mala folla i no em queixo (gaire). Al final he trobat l'espai d'aquest deck: és ideal per jugar en tornejos petits, en els que no t'importi estampar-te víctima de la variància brutal que té, per que és difícil trobar un deck més cafre i divertit que aquest.

En fi, aqui estan les fotos:














I el sideboard:




Per avui ja està. A mitjans de setmana confio en penjar uns quants cartrons brillants i/o signats i/o de borde negre que m'han arribat aquests dies. Seguiu connectats!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada