divendres, 9 de desembre del 2011

Legacy Blue Zoo

Avui fa just un mes des de la darrera actualització. En aquests dies he anat rebent alguna coseta, però com és habitual, no he tingut temps de fer les fotos de rigor. També he decidit de quins decks de la darrera LCV i de l'Ayudar Jugando faré la versió pimp, però també he de trobar el moment de fer-los-hi les fotos Aquests dies, com hi ha tan poques hores de llum, és difícil trobar el moment de posar-se a fer el friki amb la càmera. A veure si diumenge que vé trobo una estona (i si a sobre fes sol, ja seria la bomba).

Anem per feina. Avui només tinc aquesta actualització per ensenyar:


En efecte, els Wurmcoil Engine són els de la pre-release (ecs!), però la signatura del Raymond Swanland és tan espectacular que no em vaig poder resistir. Llàstima que aquest home no em contesti els correus, per que tinc infinites ganes de tenir els Wurmcoil bons i les Arid Mesa signades. A veure si el localitzem en algun GP.

A part d'això, en la darrera LCL i en algun altre random torneig de Legacy que ara mateix no recordo vaig decidir provar una Blue Zoo amb splash a engendre. Aquí està:





















I el side:


Si no recordo malament, amb aquest bunyol vaig fer 3-1-3. Ni fu ni fa, però va servir d'excusa per treure a passejar les duals i els Tarmos foils, que estaven molt avorrits a la carpeta. El side no és 100% pimp, però és que les versions pimp del segon Ancient Grudge i de la Surgical estan a Estats Units en procés de ser signats.




I ara me'n vaig a fer un draft amb uns col·legues, i demà la final de la LCL amb Bunyol Deck Wins. A veure què fem.




Salut i keep it pimp!

1 comentari: