dijous, 22 de desembre del 2011

Pimp my deck: Doomsday

Hooooola què tal,

Una setmana més, aquí teniu l'actualització del blog més absurd de la web. Avui començarem amb un parell de Duplicants foil signed, un que ja tenia i un que va arribar fa uns dies per fer companyia al primer. He intentat posar-me en contacte amb Thomas M. Baxa pels altres dos, però el molt ranci no em contesta els correus. Ell s'ho perd.

Més artefactes: Un parell de Thran Dynamo foil signed, ara tinc localitzades les altres dues per fer un playset ben maco. A veure si en uns dies me les pillo. Són macos els artefactes foil amb frame antic.

I més artefactes: Un parell de Wurmcoil Engines, aquest cop dels bons, no de la pre-release. Amb la tonteria, ara mateix tinc 10 Wurmcoil Engines foil, 6 de Scars of Mirrodin, 4 de pre-release, 6 signats, 4 que no. És que m'agrada molt aquest bitxo, leñe.


I aquests dies m'ha arribat un tercer Lava Dart foil signed, que ajunto aquí amb els dos que ja tenia, i amb els que vaig inaugurar el blog fa gairebé un any. Com passa el temps.



I ara ja podem passar al deck del dia: La versió de la Doomsday de Vintage que va portar en Roger Lladó a la LCV de Lloret, fent un meritori 4-2. Aquí la tenim, en pimp:









Això seria el sideboard:



I per avui ja estem. Com és habitual tinc cosetes pendents de fotografiar, cosetes pendents d'arribar, cosetes pendents de comprar i alguna baralla guapa per fotografiar. Stay tuned & keep it pimp!


Ah, i si creieu en la tonteria infecta aquesta del Nadal, doncs ja sabeu. Tot i que jo crec que Pimp >>> Nadal.


2 comentaris:

  1. Qué bonitos los flusters y los Missteps signed...y el Maniaco (que el dibujo así brillante es guapísimo y dan ganas de jugarlo donde sea).

    Roger, ¡tú sí que sabes!

    ResponElimina
  2. És una passada :p I el petal aquest no l'havia vist, crec que és el més xulo que he vist :o

    ResponElimina