dimecres, 14 de desembre del 2011

Pimp my Deck: Blue Stacks, SF, SD i més coses

Aquí estem una setmana més, amb més fotos guapes de cartrons que m'han anat arribant i el deck que vaig jugar a la final de la LCL: Una Blue Stacks bastant calenta, amb la que vaig fer 3-3 i que hagués pogut fer 4-2 tranquilament si jo no fos un lerdo i un desgraciat. En fi, som-hi amb les fotos del deck:








I aquí està el side:



Ventilat aquest afer, passem al botí obtingut gràcies al viatge de l'Omar díez al GP San Francisco i als Worlds de San Diego (o al revés, vagi vosté a saber). Aquí tenim tonyina fina signada per Matt Cavotta, Jason Felix i Rob Alexander, més el Karn Liberated que surt a la foto del deck, i del qual em vaig oblidar de fer foto personalitzada:



Sí, ja, un playset de Thrumming Stones, WTF i tal. És que cada cop em queden menys coses per tenir signades del senyor Alexander.

I ara una curiositat: Dos Staff of Domination foil mis-signed, on "mis-signed" significa signats per un dibuixant que no és l'il·lustrador de la carta. Es veu que se li van barrejar a l'Omar, al GP Amsterdam, amb les cartes del Todd Lockwood. L'avantatge, a part de tenir uns Staff únics al món a la seva peculiar manera, és que ara sabem que el sr. Lockwood signa qualsevol cosa que li posin devant:


Continuem amb les típiques cosetes que em van arribant de tant en tant; el 4t Berserk foil signed amb el qual ja tinc el playset, 4 Nevinyrral's del FTV: Relics, un Echoing Truth foil signed que vaig pillar-li a Lloret al Jérôme Suarez i el segon Candelabra of Tawnos signed, per fer companyia al que ja tenia:






I acabem l'entrada d'avui amb una petita compra que vaig fer a la tenda del Xicota el dia de la final de la LCL:


...i mira que tenia clar que no me'ls compraria. En fi, ara a veure si el senyor Volkan Baga signa cartrons.

Demà he d'anar a Correus a recollir alguna altra cosa que m'ha arribat, i dissabte la final de la LCV. A veure si no ens estampéssim gaire.

I per avui ja n'hi ha prou. Keep it pimp!

2 comentaris:

  1. Ja n´hi ha prou? Quina vergonya, vaya tela de xitxa que et pilles Roger. Jo no sé com t´ho fas :_D

    ResponElimina
  2. Com tu montes tiu, jo de gran vull ser com tu :D

    ResponElimina