dijous, 6 de setembre del 2012

Pimp my Deck: RUG Tempo

Hola penya,

Ja tornem a estar aquí amb una altra actualització del blog cutre aquest. Avui toca fer quatre fotos a la baralla que vaig jugar a la LCV d'agost, i en la que vaig fer un modest 3-3, perdent contra mirror i contra dues Dredge (o sigui, que jugant a Magic vaig fer 3-1). Aquí la tenim, però abans el playset de Delvers que vaig aconseguir el mateix dia del torneig, i gràcies als quals vaig salvar la primera ronda, ja que em van fer adonar-me que havia portat el deck de Legacy en lloc del de Vintage:


 
Macos, no? I ara sí, aquí està la RUG Tempo:








I el sideboard:

 
I això és tot. Tinc altres cosetes per penjar, però serà un altre dia. Stay pimp!


2 comentaris:

  1. Tan complicat és fer front a Dredge amb 7 cartas directes de side? A més de base no sembla el pitjor deck. Algun amb RUG ha provat Surgical extraction? Amb snapcasters sembla una carta més que decent.

    Per una altra banda, curiòs pel dibuixant signar les cartes a banda i banda :p I preciosos els bolts, m'agrada molt la signatura del C.Rush.

    ResponElimina