dilluns, 17 de setembre del 2012

Playsets i més coses


Bona tarda, companys!

Una setmana més, procedim a actualitzar el blog més brillant de la blogoesfera. Avui hi ha poquetes fotos, però en la meva modesta opinió són bastant maques. Així que comencem per la més modesta, uns Llanowar Elves de Beta signats que són la 266a carta signed de la col·lecció. Anem fent, sense pressa però sense pausa:

 
Continuem amb uns quants tocinos signed que he anat pescant per magiccardmarket, en concret tres Ulamog i dos Jin-Gitaxias, tots cinc foil signed:
 


I a continuació sí que ja tenim uns quants playsets que he complertat (o he aconseguit sencers de cop) aquestes darreres setmanes:


Ojo que les Pernis aquestes estan "alterades": noteu el "TICK" "TICK TICK" "TICK TICK TICK" i "BOOM" escrit a cadascun dels cartrons. Sí, lots of fun i tal, ja.

Més coses: aquí teniu el playset de JR Maze of Ith foil signed (me'n faltava un, que és el de dalt a l'esquerra):

 
I, aprofitant que el proper dijous hi ha actualització de la Banned & Restricted List, i que tinc des de fa mesos una intuïció bastant cafre, us passo el playset que vaig complertar a Maná Infinito fa un parell de setmanes:
 

Amb una mica de sort, això dijous valdrà una pasta. Tant de bo.

I ja ho tenim tot fet per avui. Les properes entrades seran "Letters from", i alguna d'elles serà francament calenta.

Stay tuned & keep it pimp!

1 comentari:

  1. Roger, no fotis que desrestringeixen les Necros que la liem jajaja! Només tinc una, però mai he tingut el valor de jugar-la ni contra la paret. Això si, enriqueixeria el meta i m'obligaria a seguint portant hate decks, amb el que tindria excusa per no portar decks d'homes (Real man play...).

    Ara fora conyes, m'agraden molt les necros, el toc de les pernicious però crec que el meu favorit és l'elfo. Que mira que m'ha agradat poc durant anys, però cada cop tinc més carinyo als bitxos aquests d'orelles punxegudes. I si és Beta signed, com no estimar-lo? jajaja

    ResponElimina