dimecres, 6 de febrer del 2013

Beta Project: Anson Maddocks, Richard Thomas i Jeff A. Menges complertats


Bona nit companys,

A l'entrada d'avui hi ha poquet foil; això sí, el que hi ha és de qualitat. Però no començarem amb el foil, que fa de nou ric: Començarem amb l'elegància d'aquella col·lecció de l'antigor que ha passat a la posteritat amb el nom de Limited Edition: Beta, ja que fa uns dies, després d'haver d'esperar mesos i mesos, de patir mil aventures i de veure's retingudes a la duana espanyola, em van arribar aquestes nou cartes:


Amb aquesta entrada,  arribava a les 281 cartes signades d'un total de 302 i complertava per fi les 30 cartes il·lustrades per Anson Maddocks i les 13 de Richard Thomas. Aprofitem per treure-les de la carpeta i fer-lis unes fotos de família:



Val a dir que l'amic Anson va il·lustrar un munt de cartes, però bones, el que es diu bones, ben poquetes. De totes formes, aquest estil seu tan repugnant (en el bon sentit de la paraula) és únic, tot s'ha de dir.


El senyor Richard Thomas té menys cartes, però al menys alguna encara es juga avui en dia (aquestes REBs i BEBs, què maques que són!)

I del Christopher Rush em van arribar dues cartes, la Kormus Bell i el Rod of Ruin, amb les que en signades tinc 11 de les 12 que va il·lustrar. Me'n falta una, sí, i és l'ombra més gran a la meva col·lecció. Ja sabeu quina és, passo de comentar-ho un altre cop. D'aquest any no passa, per Garfield.

I aquest passat dilluns, mentre estava a casa combatent el refredat (és a dir tirat devant del portàtil veient la Superbowl), el carter em va portar això:


Quinze mesos d'espera. Quinze mesos. Però ha valgut la pena, ja que amb l'Aspect of Wolf i la Rock Hydra complerto les 15 cartes de Beta il·lustrades per Jeff A. Menges i em poso en 283/302:


A part d'acabar amb les seves cartes de Beta, del senyor Menges vaig rebre això:


I això altre, que ja és més calent:


Sobre tot si ho ajuntem amb això:




Ja us havia comentat que el foil d'avui era escàs però maco. No?

Doncs apa, per aquesta setmana ja ho tenim tot enllestit. Queda el botí d'un GP i un parell de Letter Froms, tots ells absolutament tremendos. Really.

Així doncs, dimecres que vé més. Stay Pimp!

 

4 comentaris:

  1. No li vas enviar cap Transmute Artifact per què te'l signés? És que el Maddocks és el meu artista preferit.

    Un petit regal en forma de vídeo, on diu que un munt d'originals que va pintar per Alpha van ser robats per un altre artista de Magic. Al minut 3:00. http://bit.ly/V04dCg

    ResponElimina

  2. Els Transmute Artifact els tinc signats de fa temps, em van arribar al mateix temps que ela Null Rods i alguna de les altres cartes de Beta d'aquest home. Jo, ja només pel Living Wall, sóc fan etern seu :D

    Joer, per que et fiïs dels artistes, no?

    ResponElimina
  3. Congrats Roger. Looking good your set!

    ResponElimina
  4. @Markers: Thank you very much! Getting closer and closer :)

    @Necro: per la data del vídeo, diria que els meus Transmute Artifacts (i els Null Rods, i alguna altra cartunfla de Beta) van ser signats en aquesta mateixa sessió :O

    ResponElimina