dimecres, 13 de febrer del 2013

GP Singapur i Letter from Jeff Laubenstein

Hola camarades,

Si avui és dimecres, toca actualització del blog. I en veritat us dic que aquesta setmana tenim una entrada calenteta. Comencem pel botí obtingut, via Filippo, al GP de Singapur de fa unes setmanes, i al qual va anar a signar el senyor Jason Chan:


No està malament, no? Vegem els playsets en detall. Primer les Ionas (de les que ja en tenia una) i els Thruns:


I seguim amb les Omniscience i, sobre tot, amb els Jaces:



Si m'hagués de queixar d'alguna cosa, seria del de baix a la dreta, que està signat amb un rotulador diferent. Què hi farem, podré sobreviure, total no deixa de ser un playset de Jaces foil signed.

I un cop mostrat el tema del Grand Prix, passem al senyor Jeff Laubenstein, del qual fa uns dies vaig rebre això:


Primer, els Copper Gnomes, que els vaig provar fa un temps a un friki-torneig de Legacy i no els veig tan dolents per la MUD:


Això és el revers de les dues Artist Proof que el sr. Laubenstein va enviar amablement (són les dues cartes de sota de la foto global):

 
I ara, passem als Show and Tells, que tenen molta, però molta tela. Això és el playset signed:



Les dues de dalt les tenia des de ja fa temps; les noves són les de baix. Però el que és nou de debò és l'altre playset:


Aquí ens delectarem amb fotos individuals de cada carta:





Ara no podré deixar de jugar Sneak Show, Omni-Tell, Dream Halls, Hive Mind o 12 Post en el que em queda de vida (o fins que banegin el S&T a Legacy, cosa que m'obligarà a jugar-los a Vintage).

I em sembla que per aquesta setmana ho deixaré aquí, que si no em quedo sense material massa ràpid. Temes pendents: Un altre Letter From que em va arribar fa uns dies, un Pimp my Deck de la LCV de gener, potser el botí d'un altre Grand Prix, i alguna coseta suelta que he anat aconseguint (spoiler: en els propers dies penjaré una carta foil signed, restringida a Vintage, molt difícil de veure).

I ara vaig a veure si el Madrid perd. Salut!
 

1 comentari: