dimecres, 23 d’octubre del 2013

Pimp my Deck: Oath

Bon vespre, acòlits del pimp!
 
Després de l'entrada de la setmana passada, toca tornar a la normalitat. Avui tenim un Pimp my Deck de Vintage, en concret, la Dragon Breath Oath de tota la vida amb la que el Carles Fernández aka Xouman va fer Top 16 a la LCV de Capellades el passat juny (segueixo amb un retard del copón, què hi farem si no puc parar de pillar tonyina), pimped to the max. Vegem-la:

 
 

I ara, com és habitual, delectem-nos en els detalls:








I el sideboard:


Ojo amb els Show and Tell del side. És que m'encanten!!

I ja està, que es fa tard i no tinc el dia gaire literari. La setmana que vé toca un poti-poti de coses que m'han anat arribant darrerament. Algunes molt guapes, ja os ho dic per endavant.

Apa, fins el proper dimecres. Keep it pimp!

1 comentari:

  1. Moltes gràcies per la dedicatoria, Roger! I aprofito també per agraïr-te que em deixessis unes quantes de les cartes del deck, de manera que algunes de les més maques que deslumbren en aquest post em van ajudar al millor resultat que he aconseguit aquesta temporada (ja és trist anar a cada torneig i patir per aconseguir un top-16). Cada cop que un jace tocava taula el rival semblava que me'l volguès treure per ell.

    Una pena que amb Elfballs (ous de elfo) o TMLA no sigui capaç de fer bons resultats...

    ResponElimina