dimecres, 9 d’octubre del 2013

Pimp my Deck: Sneak Show, 2013 version

Bona tarda mainada,

Nou dimecres, nova entrada, deck antic. Aquesta setmana revisitarem un dels decks més estèticament atractius (en la meva opinió) que es pot jugar a Legacy, la Sneak Show, en concret la versió que l'Eugeni Sánchez va portar a la LCL de Martorell, a maig, i amb la que va fer Top 4. Per què torno a fer fotos d'un deck que ja vaig publicar l'any passat? Doncs per que, des de llavors, he upgradejat/pimpejat/signat moltes de les cartes del deck, lògicament. A part d'això, he decidit que les versions de la Sneak Attack i del Show and Tell d'Urza's Saga m'agraden molt més que les de Judge Gift Program; sobre tot les meves, ja veureu per què. I ja que estava en mode old school, he decidit fer les fotos amb les versions més antigues de les cartes, en lloc de la versió foil si existeix.

Less writing, more pimping. Aquí està el deck:

 
 
 
Entrem en detalls. Primer les Sol Lands i els Petals. Tombs i Petals de Tempest, no dels FtVs:



Per culpa d'aquestes Scaldings, el deck no està 100% signed!


Mountain d'Arabian (Arabian > Beta!), Islands de Beta. No Unhinged aquest cop.




Brainstorms d'Ice Age, no de Mercadian. Tècnicament les Intus haurien de ser les de Tempest, però no les tinc, o sigui que foils ja em valen.

Ojo als Sneak Attacks, i sobre tot, als Show and Tells:


I el side. Les Blood Moon podrien ser de Dark, però tampoc les tinc. Què hi farem.


Apa, per aquesta setmana ja hi ha prou fotos. Comentar que dissabte passat vaig fer Top 8 a la LCL d'octubre amb la Omni-Tell. Potser faci un report i tot, un dia d'aquests.

I un darrer consell: Per res del món us perdeu l'entrada de la setmana que vé. És històrica. Paraula.

Fins llavors, keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada