dimarts, 1 d’octubre del 2013

Singletons, couples, playsets, 5-ofs, etc.

Bona nit, pimpollos!

Aquest dimecres és un dia sense criteri. A falta d'algun Letter From interessant, d'alguna bomba o d'algun Pimp my Deck guapo, em limitaré a penjar unes quantes coses que m'han anat arribant en les darreres setmanes. Comencem amb un dels playsets amb els que m'he quedat més flipat dels darrers mesos. I no precissament flipat en el sentit positiu de la paraula. Em refereixo a aquest playset de Kuldotha Forgemasters que em va arribar de cal jD:

 
Val a dir que l'home s'ho va currar i em va enviar unes quantes artist proofs:


No, us asseguro que no les he signat jo, ni el meu nebot-nét que farà un any i mig aquest novembre. Com li vaig dir a un dels meus dealers, tècnicament no és que la signatura sigui lletja. És que... en fi, ja ho heu vist. No som ningú.

En fi. Passem a coses una mica més maques, o si més no, més grans. Aquí està el quart Dream Halls signat i una Slaughter Pact foil signed, tot per la Omni-Tell de Legacy, tot i que la versió que jugo jo només porta 3 Dream Halls. El nou és el de dalt a l'esquerra, però el Matthew D. Wilson té el bon costum de signar molt homogèniament i no hi ha gaires diferències amb els altres:



Ah, Kev Walker. Ja et trobarem, ja. Paraula de friki.

Més coses: Aquesta propera foto ja l'havia fet fa un temps, però vuit dels nou Petals eren uns altres. En efecte, em vaig vendre els de Tempest, em vaig penedir i els vaig recomprar, i els non-altered de FtV: Exiled els vaig upgradejar; els anteriors estaven signats en daurat i la signatura no es veia gaire. El del mig, foil signed altered, modestament crec que és maquíssim.


El segon Careful Study foil signed (el de l'esquerra). L'amic Scott M. Fischer també s'amaga bastant bé. Ja el contactarem algun dia, ja.


Les dues properes cartes, si esteu al dia dels decks guanyadors de la LCV, ja sabreu per què les vull:



Més amor: Els 4 tokens de Zombie xinesos xungos que us vaig ensenyar fa unes setmanes han criat! La meva idea és anar comprant-ne més i, a la propera convenció on vagi el Brom, enviar-los tots i acabar tenint-ne 20 ó 30. I llavors jugar Dredge.


Cinc Sulfur Elementals, un que ja tenia (endevineu quin) i quatre que no. El que ja tenia està en venda, o sigui que els penjats de la Canadian ja sabeu!


Un playset de Shardless Agent signed, amb la (lletjota) signatura del Izzy:


I anem acabant. Aquí teniu 8 Charms (4 Golgari i 4 Izzet) signats pel Zoltan Boros, membre honorari del club de se-m-acaba-el-rotulador-però-em-fa-mandra-agafar-ne-un-altre:


I per tancar la paradeta, el plat fort de la setmana:


...d'acord, quan he comentat que avui no hi havia cap bomba potser he mentit una miqueta. També he de dir que, en realitat, tinc tres Letter From pendents, amb possibilitats d'una quarta i una cinquena, dos Pimp my Decks ja preparats (un de Vintage i un de Legacy), i que ahir dimarts vaig rebre la carta que m'ha fet més il·lusió des del Black Lotus de Beta Signed.

I jo crec que per avui ja he ensenyat prou cartró. El proper dimecres, més. Stay tuned & keep it pimp!

 

1 comentari: