dimecres, 20 de novembre del 2013

Pimp my Deck: Dragon

Hola, pimpers,
 
Un cop més, avui toca Pimp my Deck de Vintage! Aquesta setmana, us porto amb gran orgull i satisfacció un deck que, personalment, m'encanta, encara que mai he tingut valor de jugar en torneig: Una Dragon, en concret, la versió amb que l'Oscar Basart, gran combo player i millor persona, va guanyar la LCV de juliol a Manresa, en versió fully-pimped excepte per un miserable Read the Runes:

 
 

Maca o no? Doncs vegem-la desglosada i de més a prop:







 
El tema del Read the Runes em fa especial ràbia per que n'hi havia un de foil signed a la venda, des de feia infinit temps, a una web italiana, i quan el vaig anar a comprar ja no hi era. En fi, un altre cop serà. Passem ara al sideboard transformista, amb el que l'amic Basart convertia la Dragon en un deck de Vintage normal, amb Jaces, Drains, tinker-a-tocino i mongo-combo:


Un deck francament maco, si se'm permet l'opinió. I per avui ja estem; dimecres que vé, seguint amb l'alternança dels darrers tems, tocarà mostrar-vos l'obra de tres artistes més.

Apa, fins la setmana que vé. Keep it pimp!
 

3 comentaris:

  1. M'agraden molt les cartes, i m'agrada també molt la baralla. El rollo transformista, que no saps mai si has de ficar un hate o un altre... i tant diferents! A més, el senyor Basart va ser la primera persona que em va guanyar una partida de Vintage. I des de llavors m'heu guanyat uns quants, eh? :p

    ResponElimina
  2. Ole Roger!!! Después de ver esto me da verguenza desenfundar mi deck... pero poco a poco hará sombra al tuyo, aunque por ahora mi Yawgmoth Will sigue siendo la gran estrella :)

    Si quieres cuando vaya por Barcelona te firmo la Read the Runes, así podrás estar orgulloso de ella, con la firma de una leyenda :D

    ResponElimina