dimecres, 27 de novembre del 2013

Deschamps, England, Thompson

Bona tarda, xavales i xavals,

Avui, novament, us ensenyaré les cartunfles que he aconseguit darrerament de tres grans artistes. Comencem amb el senyor Eric Deschamps, al qual vaig enviar unes quantes cosetes maques a través d'un dels meus contactes, i que em van tornar fa poc:






Llàstima que no vaig estar a temps d'enviar també una Olivia Voldaren. Potser la propera vegada. Per facilitar la transacció, li vem comprar al senyor Deschamps uns quants Signed Prints, i jo em vaig quedar amb aquest parell:



Passem al botí obtingut darrerament de Wayne England. No és ni una Letter From, ni l'hem trobat signant a alguna ignota convenció de comics a Wichita (Kansas), ni res, simplement ha resultat que hi havia unes quantes coses il·lustrades per ell (i signades, òbviament) corrent per la xarxa, de venedors diferents a més a més, i les he pogut anar aconseguint. Aquí està el resultat:



 
Súper fan del Putrid de l'espantasogres!


I a continuació, ara sí, una Letter From, provinent del senyor Matt Thompson, que em va signar amablement aquests dotze cartrons:





M'acabo d'adonar que, entre els tres artistes, m'han sortit dinou cartes dignes d'una White Trash o d'una Death and Taxes. Curiós. I amb els Powders, ja puc fer una Dredge gairebé fully signed!

Doncs res, que això és tot per aquesta setmana. Seguint amb el sistema Pimp my Deck (Vintage) - Tres artistes - Pimp my Deck (Legacy) - Tres artistes, la setmana que vé hi haurà Pimp my Deck de Legacy. Un deck prou macot, la veritat. Ja ho veureu, ja.

Fins llavors, keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada