dimecres, 11 de desembre del 2013

Més playsets, altres cartes i un error

Hola xavals (i xavales),

Avui tenim unes quantes cosetes disperses per ensenyar! Comencem amb un lot de cartes del senyor Anson Maddocks que vaig enviar, quan devia ser, a 2011?, i m'han tornat fa un mes, quan ja havia acabat Beta. En fi, al menys estan en millor condició que els que vaig recomprar, o sigui que han servit per upgradejar la col·lecció:


A part d'això, i també del sr. Maddocks, em van arribar 4 High Tides, més el que em faltava d'en Drew Tucker, de forma que ja tinc els 12 Tides signats, per poder tenir 3 còpies de la Spiral Tide muntades simultàniament:


I ara comencem a treure playsets que m'han anat arribant les darreres setmanes, o que he complertat darrerament:








Tres dels Bloodbraids ja els vaig treure la setmana passada per la Jund, però mira. I també vaig aconseguir un parell de Forests més de Beta, de forma que he upgradejat els de col·lecció i ara ja en tinc sis de signadets.

Vist això, passem a unes quantes cartetes sueltes que han anat apareixent aquí i allà, i que he anat pescant:






El Read the Runes i el Maelstrom també els havíeu vist ja; de fet, en breu, i gràcies al bo del José Peralta, aconseguiré un playset de Maelstroms dels bons, però entre tant, aquest és el que tinc.

I acabem amb una d'aquestes coses que, si te les prens bé, fan gràcia i tot:


En efecte, és la signatura de Chris Rahn sobre una Sword of Fire and Ice... il·lustrada per Mark Zug. De tant en tant, algú es lia amb els encàrrecs, què hi farem.

I per avui això és tot, que és tardíssim i me'n vull anar a dormir. La propera setmana, un Pimp my Deck de Vintage, amb el que finalitzarem 2013. Fins llavors, keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada