dimecres, 4 de desembre del 2013

Pimp my Deck: Jund

Bona nit, sapastres del pimp,

Una setmana més, avui toca Pimp my Deck de Legacy! Aquest cop us delectaré amb la "punishingless" Jund amb la que el Carles Rodríguez, aka Litus, va fer Top 16 a la LCL del mes de juliol, a Constantí. Que el senyor Litus jugui la Jund sense el pack Grove of the Burnwillows - Punishing Fire a mi em va de perles, ja que no tinc els Groves (els Punishing sí, foil signed, ojo). Aquí teniu la visió general del deck per la posteritat, fully signed:

 
 

Si sou observadors, en el deck trobareu sis "incoherències", és a dir, sis cartes (o playsets) que no són de la versió més pimp possible segons els meus propis criteris. A veure si les trobeu. De totes formes, les alternatives són tan o més maques que els originals, o sigui que ja em va bé.

Vegem-ho tot plegat de més a prop:










I aquí està el side, també fully pimped:


...i amb això ja tenim liquidada la primera entrada de desembre. Espero que us hagi agradat!

I per les properes setmanes tinc tanta tonyina que l'hauré de dosificar. Puc ensenyar-vos el botí del GP: València, puc ensenyar-vos el catxo resultat d'una convenció bastant curiosa, o puc intentar treure'm de sobre mil milions de fotos de singletons que he anat aconseguint darrerament. Crec que això serà el que faci. O potser no. La millor forma de saber-ho serà passar-se per aquí dimecres que vé!

Fins llavors, bona setmana i keep it pimp!
 

6 comentaris:

  1. El pulso y las elfas son promo, no foil de la edició original... i el snow-covered swamp no es foil (de coldsnap) sino normal de Ice. Em falta una no? :(

    ResponElimina
  2. Ostras lo del FNM es muy grave, hubiese preferido que no brillase

    ResponElimina
  3. Omar, n'has trobat tres, n'hi ha tres més :)
    Paddy, las elfas de FNM me sirven porque 1) El dibujo de Alara Reborn es feo hasta decir basta, 2) El dibujante es inencontrable y 3) El dibujo de la de FNM me gusta bastante. Aún así, acepto la crítica :D

    ResponElimina
  4. 1. Maelstrom Pulse - PROMO GP
    2. Tarmogoyfs - Modern Masters (WTF?)
    3. Swamp - Ice age
    4. Bloodbraid Elves - FNM
    5. Lightning Bolts - No Beta
    6. Dark Confidant - firmat diferent als altres tres.
    He encertat?

    ResponElimina
  5. Les quatre primeres sí, les altres dues no, són els Hymn i les Sylvan, que haurien de ser foil, però no les tinc. Tot i això, el dibuix del Hymn de la Danforth m'encanta, i les Sylvan de Legends signades tenen una classe infinita, o sigui que ja estic content :)

    ResponElimina
  6. Ah és veritat que la preferència és per la primera versió foil. Doncs així el bosc de unhinged no hi pinta gaire no?

    ResponElimina