dimecres, 18 de desembre del 2013

Pimp my Deck: MUD

Bona tarda, i benvinguts una setmana més a la millor pàgina de pimp del planeta! (què passa, si no m'ho dic jo, no m'ho diu ningú)

Per l'entrada d'avuí us tinc preparada la darrera versió d'un deck que, si no recordo malament, ja havia penjat un temps enrera, només que en aquests darrers mesos l'he aconseguit pimpejar to the max (si exceptuem les p#*$s Grafdigger's Cage, del no menys p#*$ Daniel Ljunggren, al qual no aconsegueixo pillar). En efecte, aquí teniu la MUD amb la que el Xavi Subirana va fer Top 4 aquest darrer agost a Vilanova del Camí, i que posteriorment tant ell com jo mateix hem anat jugant, carta més carta menys, amb bastant èxit (sobre tot per part d'ell):

 
 

Jo crec que és bastant maca, la veritat. Vegem-la en detall, per si de cas:






Els Wurm token foils són els proxys que aniré fent servir fins que, un dia o un altre, localitzi al Raymond Swanland i em signi els "oficials". Tampoc són lletjos aquests, no?




Fins aquí el maindeck. Passem al side:


Un deck molt sòlid i atracador, si em permeteu l'opinió (i personalment, el deck amb que disfruto més jugant a Vintage, digueu-me malalt).

I això és tot! Dimecres que vé és Nadal, i motius familiars amb Split Second faran que no pugui actualitzar el blog. Per tant, aquesta ha estat la darrera entrada del 2013. Potser tocaria fer un resum de l'any i tonteries d'aquestes, però sóc massa gos per posar-m'hi, o sigui que bones festes i, si la ressaca em respecta, tindrem nova entrada el dia 1 de gener de 2014.

Keep it pimp!

P.S.: Tenint en compte les dates que se'ns venen a sobre, no puc evitar penjar això, regal dels grans magiqueros i millors persones Joan Hernández i Sebastià Aguilar:


Em falta la signatura del Sebastià, però ja l'aconseguiré, ja. Un altre cop, bones festes a tothom i keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada