dimecres, 12 de març del 2014

Pancoast, Francisco, Zontini

Bona tarda, secta!

Avui us porto l'obra de tres artistes com tres sols! Comencem amb el senyor Ryan Pancoast, del qual, fa unes setmanes i gràcies a un dels meus contactes, em va arribar això:





Vuit tokens de Myr poden semblar una golafreria, però paraula que tinc intenció de fer-los servir el dia menys pensat. Si una gestió que estic intentant portar a terme surt malament, en unes setmanes li hauré d'enviar més coses al senyor Pancoast, tot i que espero que no.

Passem als dos playsets que vaig aconseguir de l'Anthony Francisco, autor, entre altres, del Tezzeret the Seeker, que com que ja tenia, no torno a treure per aquí. En aquest cas, aquí tenim quatre Maelstrom Pulse i quatre Blighted Agent:



I ara passem al que és, en la meva opinió, el plat fort del dia: Setze cartetes signades pel senyor Luca Zontini, gran artista (bastant comiquero, diria jo), il·lustrador de grans cartes i fantàstic signador:


Delectem-nos en els playsets:




Això de posar el .ZONT. al Rough i la zeta al Tumble ho trobo tremendíssim.



El que m'ha costat aconseguir-los! I ara, el problema és que m'estan venint ganes de jugar-los...

I acabem amb dues fotos d'un Artist Proof de Gempalm Incinerator: El front:


I ojo al revers:


Molt, molt maco l'sketch aquest. Agraïr al gran José Peralta el seu ajut en aconseguir contactar amb Francisco i amb Zontini: Gracias, tío!

I per aquesta setmana ja estem. Per la setmana que vé, que toca Pimp my Deck de Vintage, farem un hate deck que va fer Top 8 a la lliga de novembre passat. Molts bitxos i molt macos!

Apa, ja podeu anar a veure el Barça. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada