dimecres, 5 de març del 2014

Pimp my Deck: Legacy ANT

Molt bona tarda, amigues i amics!
 
Aquesta setmana, com cada setmana alterna, toca Pimp my Deck. I dins dels Pimp my Decks, com cada setmana alterna, toca Pimp my Deck de Legacy! Avui us porto, amb bastanta alegria ja que és un deck que feia moltíssim temps que volia pimpejar, una ANT súper-fresca. Amb aquesta versió, l'Ureña va fer Top 16 a la LCL d'octubre a Martorell; de fet, és la mateixa versió amb la que el joan Hernández ha estat triomfant més que les madalenes darrerament. Estaria fully signed si el senyor Anthony Jones m'hagués tornat les dues Past in Flames que li vaig enviar farà un parell d'anys. Supos que no es pot tenir tot. Aquí teniu el deck:

 

Decks més macos que aquest, en la meva opinió, no n'hi ha gaires. Vegem-lo per parts:









Em va costar infinit temps (i una pasta considerable) aconseguir signar els Infernal Tutors, però l'esforç ha valgut la pena. Vegem ara el side:


I aprofitant que em van arribar fa pocs dies, afegeixo com a bonus track una foto amb els tokens de Goblin que tinc signats per Dave Kendall:


En un temps, si tot va bé, els upgradejaré a una altra versió, que ara ja tinc clar quina és la que m'agrada més.

I per avui això és tot, per la setmana que vé no tinc ni idea de què penjar. Però no us preocupeu, que no és per que m'estigui quedant sense material, si no per que en tinc massa de pendent (acabo de comptar-ho i ara mateix tinc 61 cartes pendents a les que fer fotos, sense comptar les que ja tinc fetes de fa dies i encara no he penjat). Ja veurem què em vé més de gust de treure a passejar.

Fins dimecres que vé, keep it pimp!
 

1 comentari:

  1. BRUTAL! s'assembla molt a la llista que vaig jugar al paral·lel del gp de bcn, encara que la meva té molta menys tinta i va amb duals fbb xD

    ResponElimina