dimecres, 26 de març del 2014

GP Sacramento i PT València

Bona nit, camarades,

Anem per feina, que està jugant el Barça i tinc milions de coses marujils per fer a casa. Aquesta setmana us ensenyo el botí que vaig aconseguir fa unes setmanes al GP Sacramento, on van anar Christopher Rush, Mark Tedin i Jason Chan, i el del PT València, on signava en Peter Mohrbacher i en Tyler Jacobson, tot cortesia d'en Filippo Lietti. Vegem primer el tema de Sacramento, tot junt:


Centrem-nos ara en el grandíssim i (fins ara) dificilíssim de trobar Chris Rush:



Poqueta cosa, però amb molta classe, sobre tot les Nether Shadow de Beta. Passem al senyor Tedin, del qual em vaig demanar signar unes quantes frikades, ja que tota la mandanga bona la tinc signada des de fa temps:




Sí, què passa, un Phyrexian Devourer. No hi ha límit al frikisme humà. I d'en Jason Chan, gairebé tot ho tenia signat també, però corria per casa un Karn Liberated no signat i el vaig enviar per tenir-ne dos:


I ara passem al PT València, en concret al senyor Mohrbacher, que té una d'aquestes signatures que podríem definir com a "discutibles":




El que són les coses, a mi això del MOHRBACHER sense més m'agrada bastant. I del Tyler Jacobsen hi havia poqueta cosa interessant, però li vaig enviar això:



Ara tinc el problema de quins Sneak Attack utilitzar quan jugui la Sneak Show. En fi, tant de bo tots els problemes fóssin com aquest.

I per acabar per avui, uns quants upgrades de la Dredge: un parell de Flame-Kin que per fi em van arribar signats, i les vuit cartes dels Hildebrandt, que he substituït per què les que tenia eren, diguem-ho suaument, sospitoses:




I ara sí, això és tot per avui. La setmana que vé toca Pimp my Deck de Legacy. Crec que és un deck bastant estètic. Com tots, si voleu. Però aquest, més.

Apa, bona setmana i keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada