dimecres, 20 d’agost del 2014

Boros, Moeller & 1 squirrel

Bona tarda, nació del pimp!

Avui toca ensenyar-vos els cartrons que he aconseguit darrerament dels grans Zoltan Boros (el nom perfecte per un il·lustrador de Magic, per Garfield) i Christopher Moeller. Abans però, unes quantes cosetes maques que he aconseguit les darreres setmanes:


Aquesta és la meva tercera Gaea's Cradle foil. Una de les altres no està signada, i l'altra està en algun punt entre la meva carpeta i el senyor Mark Zug, en ple procés signatari. O al menys això espero.

Més coses: Un parell de Plains de Beta signats i alterats per Jesper Myrfors. Amb aquests dos ja en tinc dotze d'alterats, amb aquest estil de contrallum cutre que, la veritat, m'agrada bastant. En uns mesos, si no es torça res, us posaré els dotze en un Pimp my Deck de Vintage.


El Playset d'Entreat the Angels foil signed altered, reunit i complert; al final el seu antic posseïdor em va vendre els dos que s'havia quedat:


I ara ja sí, passem al senyor Boros, del qual ja tenia bastanta mandanga, però sempre falta alguna coseta més per complertar pool:


Vegem els cartrons aquests en detall:





Ara, el següent pas serà localitzar al Szikszai per que em signi també les Vesuvas i les Mangaras (a part dels Faithless Looting, clar).

I aquí està el botí obtingut d'en Chris Moeller, que des de fa uns mesos ha canviat amablement la seva política i ara sí que signa per correu:


Igual que amb el Boros: Ja tenia bastanta tonyina signada d'aquest home, però sempre es poden tenir més coses. Vegem les novetats en detall:





I ja per tancar l'entrada d'avui, un token über-tremendo d'esquirol signat pel Daniel Ljunggren:


To loco l'esquirol aquest, poca broma!

I per avui ja està! Per la setmana que vé us tinc preparat un Pimp my Deck de Legacy d'un deck mooolt calent (mai millor dit). Fins llavors, que el que queda de (puto) agost (de merda) us sigui el menys desfavorable possible!

Fins dimecres que vé, keep it pimp!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada