dimecres, 6 d’agost del 2014

Everingham & Walker & Elves!

Bona tarda, mainada,

Avui tinc pressa, que em toca una ANRM (Activitat No Relacionada amb el Magic) i no vaig sobrat de temps. O sigui que anem per feina! Comencem amb un playset de Mana Leaks d'aquests foils de Judge Promo o alguna cosa d'aquestes, signats pel gran Chris Rush:

 
Ja que estem, ajuntem-los amb els de Stronghold, a veure quina pinta fan:


Doncs no fan mala pinta, no. Ara passem als Elfs que comento al títol de l'entrada; en concret aquí teniu un playset de Quirion Rangers foil signats pel Tom Kyffin, que no es veuen cada dia:


I un playset d'Heritage Druids foil signats per Larry MacDougall, que tampoc es veuen cada dia.


Aprofito per comentar que és bastant molest que Elves sigui un deck taaaaant car d'acabar pimpejat: que si els Natural Orders, que si les Cradles, que si els Glimpses, etc etc. En fi, algun dia l'acabaré, suposo. Aquests elfs tan macos els vaig aconseguir via José Peralta, qui a més va comprar-li al MacDougall unes quantes Artist Proof i un parell de tokens de Spirit:


Molt curiosa la signatura d'aquest home; no, no sé si m'agrada o no. A més, el bo del MacDougall va fer aquests garabatos al darrera de dues de les APs:


I tancat el tema de la parentela del Légolas, passem a les cartes que, mesos després, el Daniel Chang es va dignar a tornar-me de la Sandra Everingham. Quants mesos? Ni idea, passo de comptar-ho que em puja la pressió.

 
Ajuntaré les novetats amb algunes cosetes que ja tenia:




Dels vuit Dark Rituals i nou Chain Lightnings de la foto ja m'he vengut un playset de cada. Si és que l'elegància mai passa de moda.



Una d'aquestes Zuran Orb me la vaig comprar al mercat de Sant Antoni, als anys 90, per que la necessitava per jugar casual amb els meus amigatxos; em va molestar bastant que estigués ratllada però no en vaig trobar cap altra. Si arribo a saber que vint anys després m'hagués posat tan content per tenir-ne quatre d'iguals, totes "ratllades", hagués flipat. O no, que ja sabia que sóc un puto friki.

Passem al darrer bloc de l'entrada del dia, nou cartetes més signades per Kev Walker, al qual darrerament estic trobant de manera gairebé fàcil:


 
Espero tenir el 4t Abolish foil signed en breu, també!



Aquestes rates les tornareu a veure en pocs dies, si no es torça res.

I per avui això és tot, la propera setmana un Pimp my Deck de Vintage. Sigueu bons i no passeu molta calor. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada