dimecres, 27 d’agost del 2014

Pimp my Deck: Burn

Bona tarda, amics del pimp!
 
Avui tinc per tots vosaltres una baralla ben calenta: una Burn! Acudits fàcils a part, aquí teniu la versió pimp de la Burn amb la que Javier Guerra va fer Top 16 a la LCL d'Abrera del passat mes d'abril. Com veureu, aquesta versió no jugava Eidolons, ja que encara no havien sortit, cosa que fa aquest Top 16 encara més meritori. Vegem-la:

 
 

Una de les primeres entrades del blog, cap allà 2011, va ser una Burn gairebé igual a aquesta, però amb moltes menys signatures. Fa il·lusió veure com el deck ha anat millorant amb el temps. Vegem-lo ara amb més detall:


Veure tantes terres d'Unhinged foil signades iguals fa que valgués la pena la mítica jornada del GP Barcelona, a la que em vaig estar infinites hores fent cua devant del simpatiquíssim John Avon.


 
Us havia comentat mai que no tinc signats els Scalding Tarn?


Els Guides són aquests per que els "bons" de Zendikar són gairebé impossibles de trobar signats; Warren Mahy passa molt de mi. Ja ho havia comentat, també.


...i no hi ha hagut forma humana, no ja de contactar amb Michael Danza per que em signés els Fireblasts, si no de trobar la menor informació útil sobre aquest home. Crec que és missió impossible, més difícil encara que signar els Scalding.




I aquí tenim el sideboard:


Els Searing Blaze, de moment, tampoc estan signats. Tinc esperances d'aconseguir signar-los en breu; a veure si la cosa surt bé.

...vés per on, m'acabo d'adonar que el deck és 100% foil. Crec que és la primera vegada que em surt un deck tot brillant. No és que tingui molta importància, però mira.

I per avui ja ho tenim. Amb aquesta entrada acomiado el mes d'agost; aprofito per comentar que la primera setmana de setembre no hi haurà actualització, que us tinc massa ben acostumats. Si tot va com està previst, de cara al dia 10 de setembre pujaré les darreres novetats que tinc pendents que m'arribin.

Fins llavors, porteu-vos bé i keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada