dimecres, 1 d’octubre del 2014

Pimp my Deck: Blazing Infect

Bona tarda, secta del pimp!

Anem per feina, que demà me'n vaig a l'Ovinogeddon de Milà i encara m'he de fer les cinc (sí, cinc) baralles que m'hi vull portar. Avui toca Pimp my Deck de Vintage; en concret us porto la versió pimp de la Blazing Infect amb la que el Joaquín Fernández va guanyar la LCV del passat maig (el Mes del Combo va ser maig del 2014: A Vintage guanya una Infect i a Legacy, una All Spells. Això demostra que en aquesta vida no hi ha res impossible). Aquí teniu el deck:

 
 

I ara vegem-la en detall:



Jo personalment la jugaria amb 4 Mana Confluence i 2 City of Brass, no al revés, però el Mana Confluence acabava de sortir i suposo que el Joaquín només en tenia dos.



Els Blighted Agent estan signats en silver, cosa que fa que la signatura gairebé no es vegi, i els Plague Stinger els vaig enviar a Ryan Pancoast però no han tornar a temps per la foto, per tant vaig haver de comprat un altre playset suplent, què hi farem.


Els Blazing Shoal ni estan signats ni se'ls espera en aquesta vida, ja que el pobre Glen Angus va traspassar ja fa uns anyets.


I respecte als Apostle's Blessing, en Brad Rigney em va dir molt amablement que ell ni signava, ni anava a convencions, ni sortia de casa ni per comprar el diari, com aquell que diu, per tant s'han quedat sense signar.

 
I aquí tenim el sideboard:


I ja està; un d'aquests decks plens de coloraines, molt agressius i que, per ser sincer, sóc absolutament incapaç de comprendre com hòsties s'ho va fer per guanyar un torneig. Misteris de la vida, suposo.

Apa, la setmana que vé us ensenyo unes quantes coses que m'han arribat aquests dies (més la mandanga que sense cap dubte em pillaré a l'Ovinogeddon). Entre tant, bona setmana i keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada