dimecres, 3 de desembre del 2014

My Collection: Blue 2

Molt bona nit, llista única del pimp!

Avui tinc per tots (i totes: jo no perdo l'esperança que al món hi hagi noies pro-pimp, de fet ara que penso en conec una) la continuació de les cartes blaves de la meva col·lecció. No faré gaires comentaris de les fotos, entre altres coses per que no estic especialment inspirat, i per que no esteu aquí per llegir putes batalletes. O sigui que som-hi:





















Quan he dit que no faria gaires comentaris, tampoc esperava no tenir absolutament res a dir, la veritat. Si voleu us comento que estic especialment content de tenir els Flash, que espero que algun dia es des-restringeixin a Vintage; que els Gushes alterats són una meravella, i que sí, tinc les dotze High Tides signades, cosa que m'omple d'orgull i satisfacció (de fet les d'Amy Weber les vaig aconseguir a la mateixa transacció que els Gushes, vés per on).

I res, que la setmana que vé seguirem amb cartes blaves, només que aquest cop dins d'un deck de Vintage mega-controlero, pilotat fa uns mesos per un històric del Vintage català. O potser no, que no es pot saber.

Salut i fins la setmana que vé, doncs. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada