dimecres, 10 de desembre del 2014

Pimp my Deck: Mono Blue Control

Molt bona tarda, sectaris del pimp!

Avui tinc per vosaltres un d'aquests decks de Vintage que són tot amor i amistançament. Amb tots vosaltres, la Mono Blue Control amb la que el Miguel Angel Díaz, aka Wette, va guanyar la Lliga Catalana d'"agost" (sí, la que es va disputar a principis de setembre):

 
 

Vegem-la en detall i fent els comentaris oportuns quan convingui:



Una de les coses maques dels decks monocolors és que permeten fer una estesa de terres bàsiques iguals la mar d'impressionants, com per exemple les illes aquestes.


Amb la quantitat de cartes meves que té Mark Zug ara mateix a casa seva es podria fer una caseta pel seu gos. Per tant no em va semblar convenent enviar-n'hi més, i per això les Consecrated Sphinx aquestes estan sense signar. Calculo que en uns deu mesos estaran signades, però, o sigui que paciència.





Pels Back to Basics no hi ha excusa, simplement he estat incapaç de trobar l'Andrew Robinson. Una altra vegada serà.



Setze counterspells. I després diuen que els jugadors de combo no volem interactuar amb l'oponent. Aquí la interacció es limita a significar "no a tot".


I amb aquest side tan old-styled donem per acabat el deck i, amb ell, l'entrada d'avui! Per la setmana que vé tinc previst posar-me al dia amb les novetats que m'han arribat aquestes darreres setmanes. Si hi ha moooolta sort, però, faré una entrada especial a la que li tinc moltes ganes. Però abans m'ha d'arribar alguna coseta que no sé si m'arribarà demà, la setmana que vé o en sis mesos. O sigui que calma i no avancem esdeveniments!

Apa, ja podeu anar a veure el Barça. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada