dimecres, 4 de març del 2015

Pimp my Deck: Powderless Dredge

Molt bona tarda, camarades pimpers!

Avui juga el Barça i el vull veure, o sigui que anem per feina! Aquesta setmana us porto un Pimp my Deck de Vintage; per ser sincers, no és el que hagués volgut fer, però algunes cartes essencials del que volia penjar estan en ubicació desconeguda, o sigui que he hagut de canviar de plans. Així que aquí teniu una Dredge de Vintage bastant peculiar, amb la que el Sergio Pérez aka Wolfrider va fer Top 9 a l'edició d'octubre de la LCV 2014 (a la que jo vaig fer Top 8 amb la Nauseam, heh heh). Vegem-la:

 
 
 
Com veieu, és una Dredge sense Serum Powders; en lloc d'això, porta algunes cartes més usuals en la versió de Legacy, com els Putrid Imps, els Breakthroughs i els Careful Studies. Vegem-la amb més detall:

 
 
Crec que aquests Undiscovered Paradise són les primeres cartes mai signades per David O'Connor, o sigui que un respecte (encara que la signatura sigui ínfima).

 
 
 
Els Breakthrough de Conspiracy m'agraden molt més que els originals, i a sobre vaig aconseguir que el grandíssim Raymond Swanland me'ls signés, o sigui que tot perfecte!

 
Llàstima que només tingui cinc Zombies de JingHe signats per Brom; a veure si aquest home es deixa veure per alguna random convenció i puc enviar-li més tokens d'aquests.

 
I aquí teniu el sideboard:



I apa, per avui ja ens hem ventilat el tema! La setmana que vé us ensenyaré més novetats que m'han arribat aquestes setmanes, o potser segueixi amb les cartes blaves de la meva col·lecció, qui sap.

Apa, porteu-vos bé i fins al proper dimecres. Keep it pimp!

 

1 comentari: