dimecres, 11 de març del 2015

My Collection: Blue 4

Molt bona tarda, socis i simpatitzants!

Avui, com haureu deduït del títol de l'entrada, toca seguir amb el detall de les cartes blaves de la meva col·lecció, que sembla que n'hi ha unes quantes! Comencem amb un failset (playset/fail) de Misdirections signades per Paolo Parente, ja us els havia mostrat però que no es digui que els amago:

 
 
 
 
 
Porto uns quants mesos passant-m'ho en gran amb aquestes Omnisciences, com sabreu si heu jugat contra mi darrerament en algun torneig de Legacy!

 
 
Aquests Pacts són dels primers que va signar en Jason Chan, abans de simplificar la signatura; a més estan alterats, o sigui que m'agraden molt, la veritat. I ara mateix els jugo tant a la Nauseam de Vintage com a l'Omni-Tell de Legacy, o sigui que m'inflo a veure'ls.

 
 
Els primers Metamorphs signats pel gran Hannes Voss, al GP Lisboa, allà per 2012. Darrerament ha estilitzat una mica la signatura, i la veritat és que m'agrada més la nova que aquesta, però que hi farem.

 
Un jardinet de Ponders: Un signed, un double signed i dos altereds, entre ells el fantàstic "Ponder/Ice Cream!"

 
 
 
Per signar aquests Preordains me'n vaig anar al GP: Gant fa tres anys. Vaig aprofitar per passar uns dies de vacances a Flandes. Però el motiu principal eren els Preordains.

 
 
 
 
 
 

I aquests Sapphire Charm m'han arribat farà un parell de setmanes; són per donar una mica més de distinció al side de l'Omni-Tell, fully signed ara mateix excepte pel Firemind's Foresight, que espero que estigui a can Dan Scott per ser signat ara mateix.

I per avui això és tot! La setmana que vé torna a tocar Pimp my Deck de Legacy. Encara diré més, torna a tocar deck tribal de Legacy; després dels Goblins i els Elfs, dimecres que vé... bé, ja ho veureu llavors, passo de fer spoilers.

Apa, fins la propera setmana. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada