dimecres, 18 de març del 2015

Pimp my Deck: Merfolks

Bona tarda, gent del pimp!

Avui seguiré ensenyant-vos cartes blaves, només que en forma de deck de Legacy. Amb tots vosaltres, la versió de Merfolks amb la que l'Adrià Romero va guanyar la LCL de Martorell el passat octubre. No està fully pimped, però tampoc li falta gaire:

 
 
 
Vegem-la en detall, i amb els comentaris oportuns quan procedeixi:

 
 
Les Factories d'Antiquities són molt maques i tal, però aquestes foil double signed altered tampoc estan malament del tot, crec jo.

 
 
Els Reejerey són FNM, però a) us repto a que em trobeu al Greg Staples per que em signi els altres i b) el dibuix d'aquests m'agrada més que l'altre. També admeto que si tingués els altres signats, serien els que hagués penjat.

 
 
Les FoWs són les úniques cartes del deck que, podent ser foil, no ho són (si algú em financia els foil estaré encantat de tenir-los!). I el Warren Mahy passa de mi fins extrems inimaginables, així que els Cursecatchers s'han quedat sense signar. Què hi farem.

 
...i els Vials serien més macos si fóssin els de Darksteel, però en Greg Hildebrandt també és, diguem, complicadot de trobar. Potser algun dia.

I aquí tenim el side, del qual em falten per signar el quart Cursecatcher, una Threads of Disloyalty que no ha tornat a temps i les tres Relics, que al Jean-Sébastien Rossbach no li agrada el correu.


Tot plegat jo crec que el deck no està malament del tot, no?

I per avui ja n'hi ha prou; la setmana que vé us penjo les darreres novetats, que hi ha unes quantes coses que no es veuen cada dia. I ara me'n vaig a fregar plats i a veure el Barça.

Apa, bona setmana. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada