dimecres, 8 d’abril del 2015

My Collection: Blue 5

Bona tarda, pimpollos meus!

Avui, a falta de novetats, seguirem amb les cartes blaves de la meva col·lecció. No m'estendré gaire en explicacions, que està jugant el Barça (guanyem 1-0, tranquils). Comencem amb aquest playset de Serendib Efreets del From the Vault. M'agradaria tenir també els d'Arabian, però el meu pressupost no és infinit:

 
 
Aquests Show and Tell són, a part de el Power 9 i les 40 duals, les cartes favorites de la meva col·lecció. Entre el que m'agraden aquestes alteracions i el que em diverteixo jugant Omni-Tell, estic enamoradíssim!

 
 
Ara ja no sé si vem enviar algun Snap al Raabe. Tampoc és que importi, ja que fa mesos que l'enviament del Raabe el vaig donar per perdut.

Descans al Camp Nou; 1-0, gol de Messi, jugant fatal. Seguim amb els Snapcasters:

 
Molt guapa la signatura del Baga. Molt bon tio, a més.

 
Ojo a les micro-alteracions de les Sowers!

 
 
 
 
 
 
 
 
La signatura del Mohrbacher, un dels problemes dels col·leccionistes del segle XXI.

 
 
Vuit Tezzeret, quatre de l'Anthony Francisco (dos d'ells double signed), i quatre del Kieryluk. Per que tenir-ne vuit mola molt més que tenir-ne quatre.

 
La signatura del Ben Thompson és de les més elegants que hi ha, sens dubte...


...i la del Dave Rapoza de les més lletges, sens dubte també. La de la dreta, en concret, fa plorar al nen Jesús.

I per avui ja està. Segueixo esperant que m'arribin uns quants bitxarracos pel Pimp my Deck de Legacy de la setmana que vé; si no m'arriben ja veurem què fem, si canvio la rutina i penjo un Pimp my Deck de Vintage, o la sisena (i darrera) part de les cartes blaves de la col·lecció.

Dimecres que vé ho sabrem. Bona setmana i keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada