dimecres, 15 d’abril del 2015

Pimp my Deck: U/R Delver

Bona tarda, sectaris del pimp!

Avui, com és habitual, vaig amb pressa i juga el Barça, o sigui que no m'entretindré gaire. En teoria, aquesta setmana tocava Pimp my Deck de Legacy, però al final les cartes que estava esperant per poder complertar el deck no han arribat, així que he hagut de canviar l'agenda i fer el Pimp my Deck d'una baralla de Vintage. En concret, aquí teniu la U/R Delver amb la que l'Oscar Merino va fer Top 8 a la final de la LCV aquest darrer desembre:

 
 
 
Un deck prou macot, i que tendria fully signed si no fos pel Treasure Cruise, donat que ha estat impossible aconseguir-lo a temps, i per quatre cartes més que no anomenaré aquí. Vegem la baralla en detall:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I el sideboard, amb splash a verd pels Nature's Claim. Les altres U/R Delver que van fer top portaven splash a blanc per les Containment Priest, però he escollit aquesta versió per que era la que em faltaven menys cartes per signar:


I res, ja veieu que realment no m'he estés gaire amb els comentaris; avantatges que té que les fotos siguin guapes, suposo. Per la setmana que vé tornarà a tocar My Collection, amb la que acabaré amb las cartes blaves, i si m'arriben les tres p*tes cartes que em falten, en dues setmanes us penjo el PmD de Legacy que ha quedat pendent avui.

Així doncs, fins dimecres que vé, sagals i sagales. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada