dimecres, 6 de maig del 2015

Snoddy, Waters, Scott

Bona tarda, xavals!

Ja sabeu com va això: Liadíssim, Barça, etc. Així que anem per feina! Avui, entre altres coses, us porto com a novetats les cartes que m'han arribat de tres artistes tremendos. Comencem per Brian Snoddy, al qual feia tantíssim temps que li havia enviat coses que ja se m'havien oblidat:

 
 
 
 
 
Com veureu per la data del Vindicate de l'esquerra, aquest ja el tenia.

Passem a un altre gran artista amb una signatura horripilant: Anthony S. Waters!

 
 
 
 
 
Els Petals i l'Overmaster els cobdiciava molt quan jugava la U/R Omni-Tell amb Burnings, però en fi, igualment són la mar de macos.

I aquí teniu el botí obtingut de Dan Scott, que em va dir que trigava molt en signar i en dos mesos ja m'havia enviat tota la mandanga signada:

 
 
 
 
No sé si ja ho havia dit, però la il·lustració del Sickening Shoal m'encanta. Realment és repugnant!

 
 
 
Amb els Firemind's, per fi, puc jugar Omni-Tell fully pimped!

I per acabar, unes poques coses més que he aconseguit aquests darrers dies:

 
Tres dels Flickerwisps ja els havia penjat a la Death and Taxes de la setmana passada. Aquí tornen a estar amb el quart, que està EX- i a sobre signat en un altre color, el pobre.

 
Un Treasure Cruise foil signed, que si no les llistes de Restricted i Banned em quedaven coixes. I a més, que se n'ha de tenir un!


I acabem amb les fotos d'avui amb un playset que em fa especial gràcia, les Grindstones signades per Greg Simanson. Proper objectiu, localitzar a Mike Dringenberg per que ens signi els Painter's Servant!

I per avui això és tot! La setmana que vé, si tinc temps de fer les fotos, torna a tocar Pimp my Deck de Legacy. Si hi ha moooooolta sort, hi haurà alguna carta signada de les que no es veuen mai, però mai, mai. Si no, doncs no, què hi farem.

Així que fins la setmana que vé. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada