dimecres, 13 de gener del 2016

Pimp my Deck: Vintage Merfolks

Bona tarda, apreciats sectaris pimperos!

Avui toca penjar fotos xules d'un aggro deck de Vintage! Amb tots vosaltres, la versió fully signed de la Merfolks amb la que el Luis Codera va fer Top 16 a la Lliga Catalana d'agost. A mi personalment em va fotre una pallissa tal que encara estic traumatitzat. Veiem-la:

 
 

I aquí teniu el detall del deck:



Onze illes de Beta iguals i signades són maques de veure, no?


Aquí he fet una mica de trampa, ja que els Lords of Atlantis, en puritat, haurien de ser de Beta. Si em voleu regalar els tres que em falten, els acceptaré encantat. Entre tant, els timeshifted de Time Spiral serviran.


Tant de temps perseguint Warren Mahy per tenir els Cursecatchers signats i al final resulta que té una signatura bastant meh.


En canvi, la del Zack Stella és maquíssima!





I aquí està el sideboard:


I amb això donem per tancat el primer Pimp my Deck de 2016! La setmana que vé us ensenyo unes quantes novetats fresquíssimes que m'han arribat aquests dies. Entre tant, sigueu bons (o no) i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada